8

دی‌ام برد، رسانه تخصصی بازاریابی | dmboardکمپین ۳۶۰ فیلم “گارفیلد بیرون از خانه” و CGI جدید کمپانی Sony Pictures دی‌ام برد


زمان مطالعه: < 1 دقایق

سونی پیکچرز با کمک آژانس تبلیغاتی Archer Troy یک تبلیغ جدید CGI و محیطی را برای کمپین “گارفیلد خارج از خانه” اجرا کرد و ادغام این دو جالب است.

شرکت انیمیشن و سرگرمی سونی پیکچرز در مورد این CGI جدید می گوید: «پس از اینکه گارفیلد در فضای باز بود، او را از صندلی راحتی بیرون آوردیم و به طور قابل توجهی او را در خیابان ها و آسمان مکزیکوسیتی نشان دادیم. به این ترتیب، ما اولین تبلیغ محیطی جعلی را ایجاد کردیم که در واقع چندان جعلی نیست زیرا یک بیلبورد واقعی است. و این یعنی ایجاد یک تجربه کامل برای مخاطب! هم از نظر دیجیتالی و هم فیزیکی.»

این کمپین حرفه ای با عنوان “گارفیلد: خارج از خانه” در آوریل 2024 در مکزیک منتشر شد. این کمپین برای برند سونی پیکچرز توسط آژانس تبلیغاتی Archer Troy ایجاد شد. این کمپین به صورت دیجیتال و همچنین OOH و CGI اجرا شد.

CGI گارفیلد نه چندان جعلی در کمپین جدید سونی پیکچرز 1

CGI Garfield نه چندان جعلی در کمپین جدید Sony Pictures 2

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا